خرید شارپ MX-M350
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX-M350

خرید فتوکپی شارپ MX-M350 به عنوان یک دستگاه چاپ اداری می تواند تمامی نیازهای شما در مراکز چاپ و نشر، ادارات، مدارس و مراکز مختلف دیگر را برطرف کند. این دستگاه چاپ می تواند کارهای پرینت، کپی و اسکن را با کیفیت و سرعت مناسبی انجام داده و دارای امکانات جانبی مختلف قابل ارتقا می باشد.

برای خرید فتوکپی  شارپ MX-M350 یا دستگاه های چاپ دیگر می توانید از دستگاه های استوک، بازسازی شده و یا آکبند خریداری کنید. دستگاه های آکبند همانطور که می دانیم دستگاه هایی نو هستند که در برندها و مدل های مختلف در بازار موجود هستند. این دستگاه ها معمولا قیمت بسیار بالایی و بیش از صد میلیون قیمت دارند.

دستگاه های استوک دستگاه های دست دومی هستند که چند سال در کشورهای دیگر معمولا کشورهای اروپایی کار کرده و با آمدن مدل های جدیدتر به کشورهای دیگر فروخته می شوند. این دستگاه ها کیفیت دستگاه های آکبند را تا حد بسیار زیادی داشته و می توانید آن ها را با قیمت بسیار کم تر تا حدود 50 درصد ارزان تر خریداری کنید.

دستگاه های فتوکپی بازسازی شده نیز دستگاه های کار کرده ای هستند که برخی از قطعات و تجهیزات اصلی آن را تعویض و یا تعمیر می کنند. این دستگاه ها نیز با قیمت کم تری نسبت به دستگاه های آکبند بوده و از ان جا که تجهیزات اصلی آن ها با اجزا جدید تعویض می شوند کیفیت کار بسیار بالایی همانند دستگاه های آکبند دارند.

این دستگاه چاپ دارای قابلیت کپی دو طرفه و کپی متوالی تا تعداد 999 برگ است. این ویژگی ها سرعت کاری شما را تا حد زیادی افزایش داده و به شما این امکان را می دهد که در تیراژهای بالا کپی بگیرید. حافظه داخلی بالا، مصرف انرژی پایین، راه های ارتباطی متنوع از جمله کابل USB و پورت شبکه، سازگاری با سیستم های عامل، سایز کاغذهای مختلف مورد استفاده، بزرگ نمایی و کوچک نمایی در چاپ مختلف از دیگر ویژگی های کاربردی این دستگاه است که شما را به خرید فتوکپی شارپ MX-M350 راغب می کند... ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره  0914865939





:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: